Alla inlägg den 11 december 2009

Av Sajberlena - 11 december 2009 18:11

Ah, det är jobbigt att flytta!


Har ägnat lite tid åt inredningen och möbleringen här, men vet inte om jag är helt nöjd än... Mitt gamla "hem" erbjöd mer variation än detta, men å andra sidan är detta snyggare! Jag har ju som ni vet ett väldigt stort behov av omväxling och variation - allt som är som "vanligt" kväver mig snabbt!   


Har under dagen naturligtvis informerats om vilken väldigt kul julfest jag missade igår, och vilken suveränt underbar mat jag inte fick ta del av och hur otroligt mycket skoj som hände som jag inte fick uppleva. *snyft*   


Å andra sidan hittade jag två flaskor vin och en jättefin blomma i köket när jag kom till jobbet, en fö´lsedaspresent från mina omåttligt populära arbetskamrater... Det gjorde gårdagens förlust lättare att bära!   


Nu väntar jag på att fredagsmiddagen ska koka klart på spisen och att resten av family ska komma hem från jobb och innebandy - sen har jag mot alla principer lovat gå med på fredagsmys *ryyyyys* ikväll. Med tårtan som inte blev av i onsdags eftersom alla kräktes runt omkring mig.


Imorgon bär det av till Eriksbergs julmarknad! Rapport lär följa.


Kram och sånt!

Av Sajberlena - 11 december 2009 10:56

Välkommen till mitt nya (blogg)hem!


Efter en längre tids bloggande på annan adress kändes det som om ett ombyte skulle förgylla min vardag. En kompis flyttade in här och jag fastnade lite för enkelheten - jag är en efterhängsen granne helt enkelt!


Min gamla blogg ligger kvar, adressen finns under Länkar, jag fortsätter helt enkelt där jag var...


Häng på gamla och nya vänner, häng på.   


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards