Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Sajberlena - 25 februari 2011 16:05

Hahahaha - ni måste få möjlighet att ta del av det här reklamutskicket jag fått!


Vi får ju hoppas att företaget bygger bättre än de skriver... Observera nu att det är total korrekt överfört hit - det står verkligen såhär!


"Har drivit byggfirmai bär 6ar i SVERIGE.

Inehar av F-SKATTSEDEL.

Har bra samarbetet med mange producenter ar följande varor.

-Kakiel till badrum kök samt klinkier til golv, mozaik,isolering till badrum PCI,ARDEX

-möblar till badrum kadkartra tvättsa VC-stol samt armatur dito

-fönster ar trä,plast,aluminium

-dörra trä,plast,aluminium

-köksinredning som kunden bestäler

FÖLJANDE ARBETE KAN UTFÖRAS

-renowering av yttertak samt byte av takpannor

-kan ären renovering med vasstaäk

-putsa och rappning med akryl,mineral,silikon

-murning, spakling dranering

-malning och tapesering

-lägga parkett,kakel till vägg golv

-till lägsisolering renovering av käk byte av fönster

-kan bygga hella hus trä eller murrat och montering färdigt

-VI GÖR FAKTURAMODELLEN FÖR ROTAVDRAG"


Hahaha, jag tycker det är jätteroligt!!   

Vill ni ha numret så maila mig!


Av Sajberlena - 25 februari 2011 12:02

Idag var det dagen S - skriv på ny bil!


Spykersaaben har ju varit på semester hos Toyota i Emmaboda för lite genomgång och värdering och idag skulle bilorna falla... Utrustad med hammare och bogserlina for vi till Emmaboda för fällande dom och pappersskrivning av min Toyota. Jag var nämligen beredd på att få bogseras hem med orden "ta du din Saab och sälj avgassystemet på blocket och skrota resten" och betala fullt pris för min nya, röda bil. Hammaren skulle vi ha till att banka lite på generatorn ifall den la av.


Men så blev det inte! Av någon outgrundlig anledning - kanske tyckte han synd om mig, kanske hade han en bra dag - bjöds vi 7 000 kronor för bilen, ett förslag som fick maken att skrika "taget" innan säljaren ens hunnit pratat klart.


Måhända var det farthållaren som gjorde susen? Bandspelaren i original från 1995? Jag vet inte, jag vet bara att jag ÄNTLIGEN fått bekräftat att min fina Spykersaab hade ett värde, trots alla höjda ögonbryn och suckande läten från nära och kära!


Ha! Där FICK ni!   


Imorron ska jag köra dit med sommardäcken, reservnyckel och något papper som jag glömt lägga i Saaben. Sen ska jag ta ett tårdrypande farväl, klappa lite på den och önska den lycka till i framtiden. Säga vad man vill - det var äkta kärlek en gång i tiden...   


Vet ni, jag fick dessutom ett års garanti på min nya bil! ETT ÅR!! Då förstår ni själva - har ni inte köpt bil på Toyota i Emmaboda tidigare så gör det!    


Nu ska jag pimpa den lite. Ni vet - rattmuff, doftgran och rosa fäll till förarstolen.   


Nu är den min!



Ovido - Quiz & Flashcards