Alla inlägg den 23 april 2012

Av Sajberlena - 23 april 2012 22:24

Det här med bloggande är ju vansinnigt roligt - om man har något att blogga om...


Jag är ledsen, men jag har inte det just för nu! Allt kul har tagit slut! Det händer ingen-TING värt att ens skriva en notering om...


Hör här:


Jag gick upp fast jag var jättetrött.    

Åkte till jobbet.   

Svor, skällde och fräste över trasig dator.   

Försökte jobba ändå.    

Det gick inget bra.   

Tog fram min bärbara reservdator.   

Laddade ner alla så duktigt gjorda backuperna.   

Installerade om alla program.

Upptäckte det omöjliga i att integrera dem i varandra eftersom licenserna bara gäller en dator.

Blev sur.   

Gjorde semesterårsavslut MANUELLT!!!!   

Gjorde löner MANUELLT!!!   

Insåg att allt jobb jag gjorde idag måste göras om när datorn är fixad... Ägnade en stund åt att tycka synd om mig själv och mitt öde.

Körde ut lönerna.

Kom på att alla lönerna är fel eftersom den nya löneförhöjningen inte kom med i backupen.   

Sorterade papper.

Handlade.   

Åkte till ett föräldramöte.   

Åkte hem.         

Såg en älg.   (Sorry, fanns inga älgar i galleriet...)

Packade upp varorna.

Ringde en vän.   

Insåg att mitt liv är ebarmligt trist...     


Ni hör ju själva - det kan ju inte en människa blogga om!


Lika bra jag går och lägger mig.


Förresten! Igårkväll såg jag ett vildsvin på min tomt. Hunden jagade iväg det. Häpp.   


Ovido - Quiz & Flashcards